fredag den 23. januar 2015

MajaDivine flytter og skifter navn :)

Jeg har valgt at flytte MajaDivine fra Blogspot over til Wordpress. And why is that?
Egentlig af flere grunde;
  • Jeg nyder at nørde lidt rundt og blive bedre til det tekniske og det layoutmæssige i at blogge:)
  • Jeg mangler flere redigeringsmuligheder og designs i Blogspot, og disse kan jeg få i Wordpress
  • Jeg er blevet anbefalet flere steder at bruge Wordpress - især af Small Pieces (En genial blogger, som giver super fede råd til at optimere sin blog. Samtidig er hun særdeles spændende at følge mht. indlæg om sit liv, børn, børnetøjsanbefalinger og meget andet)
  • Og slutteligt mener jeg også, at jeg er nødt til at ændre navnet på bloggen, da jeg ikke kan "nøjes med at hylde" kun én af mine fantastiske piger - Maja & Ida :)
Navnet ændrer derfor navn til: With a Small Twist.

Håber virkelig du har lyst til at følge med på mine nye blog!! :)

Tag et kig på mit første indlæg på With a Small Twist, hvor jeg også uddyber hvoraf navnet "With a Small Twist" kommer fra ;)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar